Cosa hè a machina di vetru?

  • nutizie-img

A machina di vetru si riferisce principalmente à a machina è l'attrezzatura industriale utilizata in a produzzione è a trasfurmazioni di vetru.A machina di vetru hè principarmenti divisa in duie categurie: l'attrezzatura di trattamentu di u friddu di u vetru è l'attrezzatura di trattamentu termicu di u vetru.L'attrezzatura di trattamentu di u friddu di u vetru include principalmente lavatrice di vetru, lavatrice di vetru, lavatrice di vetru bona, etc., chì trattanu a superficia di vetru;L'attrezzatura di trattamentu termicu di vetru include principalmente un fornu di tempera, un fornu di curvatura calda, etc., chì trattanu a struttura interna di u vetru.
Tipi di machini di vetru
I macchinari di vetru includenu principalmente e seguenti categurie: linea di produzione di float, linea di produzzione di griglia, furnace di tempera, fornace d'omogeneizazione, linea di laminatura, linea cava, linea di rivestimentu, equipaghji per serigrafia, macchina di bordatura di vetru, lavatrice di vetru, processazione automatica di vetru Gourde Levigatrici, lucidatrici, tavoli di carica, tagliatrici, perforatrici, incisioni, ecc., tra i quali i più comuni sono le lavatrici di vetro e le macchine per bordatura di vetro.
1. machina sanding vetru
Introduzione è funzione: In a vita di ogni ghjornu, spessu vedemu chì a superficia di qualchi vetru hè ligeramente rugosa, matta, è certi anu belli mudelli è mudelli.Allora a machina chì manighja stu effettu hè chjamatu sabbiatura di vetru A macchina (chjamata ancu machina di sabbiatura di vetru, macchina di sabbiatura di vetru), u nome hè diversu, a funzione hè simile.
U principiu di funziunamentu di a machina di sabbiatura di vetru: a lama nantu à u tamburinu rotativu à alta velocità batte u flussu di sabbia introduttu da a tangente à una vitezza di 18 m / s, è e particelle di sabbia sò colpite da l'accelerazione à a superficia di vetru trasparente chì passa lentamente. .I particeddi di sabbia sharp A superficia di vetru hè bumped in pits microscòpichi, è a superficia di vetru hà un effettu frosting in tuttu.Sicondu a durezza è a forma di i grani di sabbia, ci saranu diversi effetti di trattamentu nantu à a superficia di vetru.
2. Glass Edger
Introduzione è funzione: A machina di bordura di vetru hè principalmente adattata per a trasfurmazioni di vetru di mobili, vetru architettonicu è vetru artigianale.Hè unu di i più antichi è più grandi equipaghji di trasfurmazioni à friddu in l'equipaggiu di trasfurmazioni di vetru profondu.Adupratu principalmente per a smerigliatura è a lucidatura di u bordu di fondu è u smusso di vetru pianu ordinariu.In generale, ci sò manuali, cuntrollu di display digitale, cuntrollu di computer PLC è altre cunfigurazioni.
I mutivi principali per i scratch di a superficia di vetru sò a qualità di u biancu originale, l'operazione di prucessu è a cundizione di l'equipaggiu.
3. lavatrice di vetru
U vetru hè un equipamentu speciale per a pulitura è l'asciugatura di a superficia di u vetru in i pre-processi di trasfurmazioni prufonde, cum'è a fabricazione di specchi, u vacuum coating, a tempera, a curvatura à caldu è a lamina cavu.A lavatrice di vetru hè principarmenti cumpostu di sistema di trasmissione, spazzola, lavatura d'acqua pulita, lavatura d'acqua pura, asciugatura d'aria fredda è calda, sistema di cuntrollu elettricu, etc. Sicondu i bisogni di l'utilizatori, a lavatrice di vetru mediu è grande hè ancu equipata di manuale. (pneumaticu) carrettu di rotazione di vetru è sistemi di fonte di luce d'ispezione.
4. macchina di perforazione di vetru
A perforatrice di vetru hè una macchina apposta per a perforazione di vetru.Hè principarmenti divisu in: basa, tavulinu operatore, drill bit, mutore, etc., cù un grande diametru di perforazione è un grande spaziu sopra à a basa, chì ponu perforare una varietà di dimensioni di u travagliu di vetru, l'altezza di u bancu di travagliu hè bassu, l'operazione. hè cunvene, u trapanu più bassu adopta a regulazione di a velocità di pressione di l'aria, a vitezza hè stabile, hè una perforatrice ideale per l'imprese di trasfurmazioni di vetru.
Precauzioni:
· Prestate attenzione à a sicurità durante u debugging è l'usu, ùn toccate micca e parti in muvimentu è parti in tensione quandu a macchina hè cuminciata
· Ùn mette micca arnesi è altri oggetti nantu à u rail di trasportu è a tappa
· In una emergenza, appughjà immediatamente u buttone "arrestu d'urgenza" o tirate l'interruttore di l'aria;
· Prestate attenzione à a situazione di macinazione in ogni mumentu: l'usura di a mola deve esse compensata à tempu.
· Mantene u cisterna di l'acqua cù acqua di rinfrescante è acqua di qualità pulita in ogni mumentu per evità di brusgià a mola è u vetru, è pulisce l'impurità di macinazione in i tubi di entrata è di uscita di l'acqua in tempu per mantene a via navigabile sbloccata.
· Prima di u travagliu, verificate se tutti l'interruttori di viaghju funzionanu nurmale è se a direzzione di cuntrollu hè curretta.Se ùn sò micca curretti o a direzzione di cuntrollu hè sbagliata, ferma immediatamente a macchina per l'ispezione, altrimenti a macchina serà dannata fatalmente.
5. furnace tempering
U furnace di tempera di vetru hè un equipamentu chì usa metudi fisichi o chimichi per pruduce vetru temperatu, cumprese l'equipaggiu di tempering di vetru fisicu è l'equipaggiu di tempering di vetru chimicu.
L'attrezzatura di tempera di vetru fisicu usa u trattamentu tecnicu di riscalda u vetru pianu è poi l'affucà per furmà un stress cumpressivu nantu à a superficia di u vetru rinfriscatu è un stress di trazione in u vetru per aumentà a forza di u vetru è trasfurmà u vetru annealed ordinariu in vetru temperatu. ..Siccomu stu metudu di tempering ùn cambia micca a cumpusizioni chimica di u vetru, hè chjamatu equipamentu di tempering di vetru fisicu.S'ellu hè divisu secondu e caratteristiche di u metudu di riscaldamentu di l'equipaggiu, l'equipaggiu pò esse divisu in l'equipaggiu di tempera di riscaldamentu à cunvezione forzata è l'equipaggiu di tempera di riscaldamentu radiante;s'ellu hè divisu secondu a struttura è e caratteristiche funziunali di l'equipaggiu, pò esse divisu in l'equipaggiu di tempering cumminatu è l'equipaggiu di tempering flat, l'equipaggiu di vetru temperatu Bent, l'equipamentu di tempering continuu, l'equipaggiu di tempering bidirezionale, u furnace suspendu, etc.
L'equipaggiu di temperamentu chimicu hè di migliurà a forza di u vetru cambiendu a cumpusizioni chimica di a superficia di u vetru.Attualmente, ci sò metudi cum'è dealkalization superficia è scambià ioni di metalli alkali;perchè stu metudu di tempering cambia a cumpusizioni chimica di u vetru, hè chjamatu equipamentu di tempering di vetru chimicu.
Prima di 2014, a maiò parte di l'imprese adoptaru metudi fisichi.
6. Furnace di curvatura calda
U vetru caldo-curvatu hè classificatu da a forma, è pò esse divisu in trè categurie: curvatura unica, curvatura è curvatura composta.
Per un vetru architetturale unicu curvatu, a curvatura di vetru hè relativamente faciule.Tuttavia, parechji pruduttori spessu ùn si adattanu micca bè cù u muffa à u bordu curvo à circa 150 mm di distanza da u bordu drittu di u pruduttu, è alcuni di elli superanu i requisiti standard, causendu difficultà di stallazione.Per risolve stu prublema, prima di tuttu, l'arrangiamentu di u riscaldamentu elettricu di u fornu di curvatura calda hè necessariu per esse ragiunate, per esse capaci di rializà u riscaldamentu lucale, è a direzzione di piazzamentu di u produttu deve esse coherente cù a direzzione di u filu di riscaldamentu elettricu.
A curvatura di u vetru di curvatura calda include generalmente u vetru d'aquarium è u vetru di cuntrollo.A più grande difficultà tecnica di curvatura di vetru hè chì i bordi dritti sò piegati è i cantoni sò propensi à marchi di muffa è altri difetti.Per quessa, vetru curved hè dinù assai cumuna, cum'è vetru spherical, prufilu curved, lavà di vetru, etc.. Stu tipu di vetru abbisogna un altu livellu di tecnulugia in u funziunamentu di curvatura, è a pruduzzione di muffa precisa, è certi bisognu di calore prufessiunale. U furnace di curvatura pò esse cumpletu.
U vetru caldo-curvutu hè un vetru curvatu chì hè fattu di vetru d'alta qualità riscaldatu è curvatu per ammorbidisce, furmatu in un muffa, è poi annealed per risponde à i bisogni di alta qualità di l'architettura muderna.Bellu stile è linee liscia.Rompe a singularità di u vetru pianu è hè più flexible è diversu in usu.Hè adattatu per esigenze speciali di diverse forme, cum'è porte, finestri, tetti, cortina, etc.
In generale, a tecnulugia di vetru di curvatura calda di u mo paese hè sempre relativamente arretrata, è a curvatura di certi vetri specifichi spessu ùn riesce à risponde à i bisogni di l'utilizatori.Per esempiu, a curvatura calda di vetru d'arcu di grandezza è prufonda hà un rendimentu più bassu.Da un puntu di vista miccanicu, a forza hè cuncentrata da i dui lati à u mità durante a curvatura calda di u vetru.Quandu a forza supera u stress permissibile di u vetru, a piastra di vetru scoppia.Per quessa, quandu u vetru hè calda-bent, un sustegnu di forza esterna ausiliari pò esse aghjuntu à scioglie stu prublema bè.
U sviluppu di machini vetru
U sviluppu di l'industria di i machini di vetru in Cina hà iniziatu à l'iniziu di l'anni 1990.A migrazione di e cumpagnie finanziate da stranieri (finanziate da Taiwan) hà cuminciatu à arradicà in Cina.Cù u trasferimentu geograficu di e piante di trasfurmazioni di u mondu è u rapidu sviluppu di l'industrii cunnessi in Cina, a trasfurmazioni di machini di vetru L'industria hà cuminciatu à sviluppà rapidamente in Cina.I primi pruduttori di machini di vetru eranu rapprisintati da Shenzhen Yiweigao Industrial Development Co., Ltd., è tandu ci era una differenziazione, diventendu parechje imprese principali in Guangdong Shunde è Shenzhen.In u sviluppu dopu, si sviluppò gradualmente in dui grandi spazii duminati da u Delta di u Fiume Pearl è u Delta di u Fiume Yangtze.
A situazione attuale di i machini di vetru
À u principiu di u 20u seculu, ci era una tendenza dopu à l'emergenza di cumpagnie di trasfurmazioni di vetru.Ci sò stati zoni industriali relativamente cuncentrati cum'è Foshan, Shenzhen, Guangzhou, Shanghai, Hangzhou, Suzhou è Zhangjiagang.A so zona di sviluppu s'hè allargata à a Peninsula Shandong à u Bohai Rim, è si sparse à parechje cità in u cuntinente.Attualmente, più di u 50% di l'equipaggiu di trasfurmazioni di vetru di u mo paese hè fabricatu in Shunde, Guangdong.
Finu à u 2014, u sviluppu di a machina di vetru di u mo paese hè assai dipendente di u mercatu internaziunale.
E boni prospettivi di sviluppu di l'industria di trasfurmazioni di vetru fine permettenu à l'industria di e macchine di bordatura di vetru di China per mantene una tendenza di sviluppu rapidu.Hè stimatu chì da u 2011 à u 2013, a crescita annuale di a dumanda di vetru laminatu di sicurezza per l'automobile è a custruzzione in u mercatu cinese hè di circa 30%.Questu significa chì l'industria di i machini di vetru hà un putenziale di sviluppu enormu è resistenza in Cina.
I prudutti di vetru è vetru di l'architettura è di l'automobile, cum'è sustrati, ghjucanu un rolu sempre più impurtante in u sviluppu di a diversificazione, purtendu opportunità è sfide à l'equipaggiu di pruduzzione è trasfurmazioni di vetru.In 2014, a tecnulugia di pruduzzione flessibile è l'equipaggiu di produzzione multifunzionale sò a tendenza di sviluppu di l'industria mundiale di trasfurmazioni di vetru.Hanu bisognu di l'equipaggiu di trasfurmazioni di vetru per esse altamente ripetibili è precisi.U vetru di l'automobile è l'architettura sò stati impegnati à riduce u spessore di u vetru per risponde à i bisogni di u mercatu, chì ponenu esigenze più elevate per a tecnulugia di trasfurmazioni di vetru profonda.Parechje cumpagnie di trasfurmazioni di vetru prufonda anu cuminciatu à migliurà l'efficienza di e so linee di produzzione è integranu tutti l'aspetti di a trasfurmazioni di vetru prufonda.Questu diventerà a tendenza di u sviluppu di l'industria di trasfurmazioni di vetru prufonda in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-14-2021