Risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, chì sò l'usi di u vetru di scarti?

  • nutizie-img

Mentre a quantità tutale di l'ecunumia mundiale hè in crescita, a cuntradizioni trà l'ambiente di risorse è u sviluppu ecunomicu è suciale diventa sempre più prominente.A contaminazione ambientale hè diventata un prublema internaziunale maiò.Cum'è una industria di vetru, chì pudemu cuntribuisce à a prutezzione di l'ambiente globale?

U vetru di i rifiuti hè recullatu, classificatu è trasfurmatu, è utilizatu com'è materia prima per a produzzione di vetru, chì hè diventatu u modu principale per u riciclamentu di u vetru di scarti.U vetru di scarti pò esse usatu in a produzzione di prudutti di vetru cù bassi requisiti per a cumpusizioni chimica, u culore è l'impurità, cum'è u vetru di buttiglia di culore, insulatori di vetru, brique di vetru cavu, vetru di canali, vetru stampatu è bola di vetru culurita.A quantità di mischju di vetru di rifiuti in questi prudutti hè in generale più di 30% in peso, è a quantità di mistura di vetru di rifiuti in una buttiglia verde è i prudutti di latte ponu ghjunghje à più di 80%.

Usi di vetru di scarti:
1. Materiali di rivestimentu: aduprate u vetru di scarti è i pneumatici di scarti per esse sfracicati in polvere fina, è mischiati in a pintura in una certa proporzione, chì ponu rimpiazzà a silice è altri materiali in a pittura.
2. Materia prima di vetru-ceramica: vetru-ceramica anu una struttura dura, alta forza meccanica, bona stabilità chimica è termale.Tuttavia, u costu di pruduzzione di materie prime tradiziunali cumunimenti usatu in vitroceramica hè relativamente altu.In i paesi stranieri, i rifiuti di vetru da u prucessu di float è a cendra mosca da e centrali energetiche sò aduprati per rimpiazzà e materie prime tradiziunali di ceramica per pruduce ceramica cù successu.
3. Asfaltu di vetru: utilizate u vetru di scarti cum'è riempimentu per e strade asfaltate.Pò mischjà vetru, petre è ceramica senza classificazione di culore.In cunfrontu cù l'altri materiali, l'usu di vetru cum'è riempimentu per e strade asfaltate hà parechji vantaghji: migliurà a prestazione anti-skid di u pavimentu;resistenza à l'abrasione;migliurà a riflessione di u pavimentu è rinfurzà l'effettu visuale di notte.
4. Mosaico di vetru: U metudu di usu di vetru di scarti per u focu veloce di u mosaicu di vetru, chì hè carattarizatu da l'usu di u vetru di vetru cum'è a materia prima principale, utilizendu un novu legante formante (soluzione aquosa di cola), coloranti inorganici è un inseme cumpletu di currispundenti. processi di sinterizzazione.A pressione di stampa hè 150-450 kg / cm2, è a temperatura minima di coccia hè 650-800 ℃.Hè sparatu in un fornu elettricu à tunnel continuu.Nisun inhibitore di schiuma hè necessariu;per via di l'excellente prestazione di u legante, a quantità hè chjuca, è pò esse sparata rapidamente.In u risultatu, u pruduttu hà parechji culori, senza bolle, forte percepzione visuale è texture excelente.
5. Marmura artificiale: U marmura artificiale hè fattu di vetru di scarti, cendri volanti, sabbia è ghiaia cum'è aggregati, u cimentu hè utilizatu com'è aglutinante, è a superficia di a superficia è a capa di basa sò utilizati per u grouting secundariu per a cura naturali.Ùn hà micca solu una superficia luminosa è un culore luminoso, ma hà ancu boni proprietà fisiche è meccaniche, trasfurmazioni faciule è boni effetti decorattivi.Hà e caratteristiche di una larga fonte di materia prima, un equipamentu simplice è tecnulugia, un prezzu bassu è un investimentu bassu.
6. Tiles di vetru: aduprà vetru di scarti, scarti di ceramica è argilla cum'è a materia prima principale, è u focu à 1100 ° C.U vetru di scarti pò pruduce a fase di vetru in a tella di ceramica prima, chì hè benefica per a sinterizzazione è riduce a temperatura di coccia.Questa tile di vetru hè largamente usata in a pavimentazione di e piazze urbane è strade urbane.Ùn pò micca solu impedisce l'acqua di piovana da cullà è mantene u trafficu flussu, ma ancu abbellisce l'ambiente è trasfurmà i rifiuti in un tesoru.
7. Additivi di glaze ceramica: in u glaze ceramica, l'usu di vetru di scarti per rimpiazzà fritte caru è altre materie prime chimiche ùn ponu micca solu riduce a temperatura di coccia di u glaze, riduce u costu di u pruduttu, ma ancu migliurà a qualità di u pruduttu. .L'usu di u vetru culuratu per fà u glaze pò ancu riduce o ancu eliminà a necessità di aghjunghje coloranti, perchè a quantità di ossidi di metalli culurati hè ridutta, è u costu di u glaze hè più ridutta.
8. Pruduzzione di materiale d'isolamentu termale è di insulazione acustica: u vetru di scarti pò esse usatu per pruduce l'isolamentu termale è i materiali d'insulazione di u sonu, cum'è u vetru spuma è a lana di vetru.


Tempu di pubblicazione: 23-Jan-2021